Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Fredag&Lördag

Av Sofia Jonsson - 21 maj 2011 20:38

Fredag så blev det motionsträning på ängen med fanita gick jätte bra höll opå i ca 40 min, hon skötte sig fint var stark men det var inga problem kände glädjen när vi tränade motion tog även och klättrade lite i backar upp och ner för att styrka hennes ryggmyskler och benen.


Lördag- var ute och red hästarna med Fia jag red fanita och hon oliwer vi red lilla slingan och dte gick jätte bra även fast dom var tittiga och det blåste mycket oliwer skötte sig bättre än vad vi trodde. Fanita var lite hoppig så blev motions träning där oxå och även en tur ute.


Söndag- Jenny rider fanita för jag åker till skottland på semaster :)

Bloggar inte förens torsdag eftermiddag när jag kommer hem. Ha det bra hemma i sverige så länge :D Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Jonsson - 20 maj 2011 10:41

I måndags -så var det stå dag för hästarna så gick ut och betade dom på ängen en stund- Tisdags-Blev det dressyr på volten, hon var lite bråkigt och ville kämpa emot men det var bara att lägga på lite extra skänkel ( vänster ) Jag har fokuserat mer...

Presentation


Fanita
2001
Forrester

Haupstutbuch Espri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards